[TŁUMACZENIE] EXO – Promise

Czasem zamykam oczy i pogrążam się w myślach o tobie.
Tak jak ty, która wyobrażasz sobie mnie.
Choć jestem nieporadny, nadal mnie lubisz,
ale czy zasłużyłem by być przez ciebie kochanym?

Ty, która zawsze na mnie czekałaś,
która obejmujesz mnie ramionami.
Nie zapomnę cię.
Uszczęśliwię cię.
W myśl słów, które padły z mych ust  – „jesteśmy jednością”.

Choć czas przemija, pozostaje jedno słowo, którego nie mogę wyrazić.
Głęboko w moim sercu.
Prosząc cię, byś tym razem mi uwierzyła,
przytulę cię i ujmę twoje dłonie.
By przekazać ci, co czuje moje serce,
oddam się tobie.

Chcę cię chronić.
Zawsze ciebie.

„Będzie lepiej lub zapomnimy wraz z biegiem czasu”
Ponieważ te pocieszające słowa mogą cię nie przekonać, znów czuję się niepewny.
Nie odchodź. Chcę cię zatrzymać.
Wiem, że ciężko we mnie uwierzyć, bo obietnica została już raz złamana.
Pomimo tego chcę być z tobą zawsze, żyć i dzielić ten sam oddech.
Chciałbym, żebyśmy byli tak szczęśliwi jak na początku.
Dziękuję ci. Przepraszam. Kocham cię.
Nawet jeśli oddałbym ci całego siebie, to nadal nie wystarczy.
Będę cię chronił całe swoje życie.
Po prostu podążaj za mną.

Ty, która zawsze na mnie czekałaś.
Idź przed siebie tak wdzięczna, ty.

Nigdy nie zapomnę.
Uszczęśliwię cię.
W myśl słów, które padły z moich ust  – „ jesteśmy jednością”.

Choć to może być ciężkie i męczące,
stanę na scenie raz jeszcze.
Raz jeszcze przekonam się by to zrobić
dla ciebie, która na mnie czekałaś.
Przytulę cię i złączę nasze dłonie.
By przekazać ci, co czuje moje serce,
oddam się tobie.

Te radosne dni.
Występ stworzony razem z tobą w dniu moich urodzin.

Jedno twoje słowo mnie ożywiło.
Obiecuję~
Obiecaj mi~

Kiedy twoje serce zostanie zranione, ja bez wahania cię obejmę.
Choć czas przemija, pozostaje jedno słowo, którego nie mogę wyrazić.
Głęboko w moim sercu.
Prosząc cię, byś tym razem mi uwierzyła,
przytulę cię i ujmę twoje dłonie.
By móc zostać z tobą na zawsze,
oddam się tobie.

*Tekst koreański został spisany ze słuchu, więc możliwe są pewne różnice między tym a oryginalnym tekstem.

(t/n: Proszę o niekopiowanie fragmentów bądź całości i niepublikowanie bez oznaczania osoby, która to przetłumaczyła! Jest to czyjaś ciężka praca i włożony w to czas, więc miłe by było uszanowanie tego ;;;)

Video i audio: Merve Ece TripleS
Kompozytor: Lay
Tekst: Chen
Tekst rapu: Chanyeol
Transkrybcja: Teech_Rich
Tłumaczenie angielskie: junmapanda
Tłumaczenie polskie: AnaMay @ EXO Poland

4 thoughts on “[TŁUMACZENIE] EXO – Promise

  1. Mówcie sobie co chcecie, jak dla mnie to do Krisa i Luhana, tylko pisane jakby do dziewczyny, zeby SM wypiuscilo. #WeBelieveInYouKris #WeAlwaysSupportLuhan ~

  2. Pingback: [VIDEO] 150313 Kompilacja fancamów z The EXO’luXion w Seulu – dzień 3 | EXO Poland

Skomentuj

