[TŁUMACZENIE] 160822 Chen w wywiadzie dla japońskiego magazynu ViVi

[SZCZĘŚCIE]

„Zawsze jestem pełen szczęścia i pozytywnej energii. Jeśli przy mnie będziesz, będzie zabawa!”

[SMUTEK]

„Jeśli któryś z członków z EXO źle się czuje, cała reszta wspólnie pokryje jego pozycję.
Współpraca to najsilniejsza broń EXO.”

Temat wydania:

SMUTEK x SZCZĘŚCIE

Słodki głos o wysokim tonie oraz ogromny, pełen niewinności dziecka uśmiech. To, co składa się na uroki Chena tworzy w zasadzie wyjątkową harmonię. Wysłuchaliśmy jego historii – o motto, którym się kieruje w życiu, idealnym typie kobiety oraz rodzaju mody, który uwielbia.

EXO-SHOT RELAY TALK
Vol.5: Chen -> Xiumin 

Q: Proszę, powiedz nam jak się czułeś po zobaczeniu sesji zdjęciowej Xiumina.
A: Ta spokojna atmosfera na zdjęciu z napisem „PROSTOTA” naprawdę pasuje do niego pasuje. Dzięki temu, że zdjęcie było proste, o wiele łatwiej można się skupić na samym Xiuminie hyungu. Z kolei na zdjęciu z napisem „POP” można dojrzeć zalążek jego psotnej osobowości i przez to, że to właśnie jest nasz Xiumin hyung, nie mogłem powstrzymać śmiechu.

Q: Opowiedz nam o jakiejś ostatniej sytuacji z Xiuminem.
A: Na jednym z koncertów Xiumin hyung niespodziewanie podniósł moją koszulkę, przez co fani zobaczyli mój brzuch. (Śmiech) Jednak zawsze na nim polegam! Zwykle, gdy gdzieś wychodzimy, biorę ze sobą wyłącznie portfel i telefon, bo hyung pożycza mi swoje krople do oczu i balsam do ust. (Śmiech) Z racji tego, iż jesteśmy współlokatorami bardzo dużo ze sobą rozmawiamy; tylko we dwójkę. Kiedy jesteśmy razem, czuję nieopisany spokój i komfort. Nawet kiedy już będziemy starzy, mam nadzieję być tak samo blisko z Xiuminem hyungiem jak teraz.

Stosunek spokoju do pasji zawsze wynosi 50:50

Podczas tej sesji zdjęciowej miałem wpasować się w temat „smutku”, a jest to uczucie, z którym nie mam wielkiego powiązania. (Śmiech) Przez to zdarza mi się wyzywać samego siebie do robienia maratonów z filmami, które wprawiają ludzi w smutek i przygnębienie. Ostatnio obejrzałem film „My Love, Don’t Cross That River”, w którym głównymi bohaterami było starsze małżeństwo. Pojawiła się w tym filmie jedna rzecz, która sprawiła, że łzy poleciały mi automatycznie. Ulżyło mi! (Śmiech) Ale to nie tak, że nie mam w sobie emocji. Wydaje mi się po prostu, że jestem człowiekiem, który nie wzrusza się zbyt łatwo. Zawsze staram się utrzymać stosunek spokoju i pasji pięćdziesiąt do pięćdziesięciu.

EXO składa się z wielu członków, a to sprawia, że atmosfera w grupie bardzo często zmienia się na lepszą lub gorszą w zależności od samopoczucia poszczególnych osób. Z tego powodu, gdy jakiś członek wydaje się być nie w humorze bądź wygląda jakby źle się czuł, pytam od razu „Wszystko w porządku?”. Kocham wszystkich członków EXO, więc naturalnym jest, iż będę chciał ich wesprzeć najlepiej jak mogę, gdy dostrzegę, że coś im dolega. A tak między nami, osobą, która potrzebuje najwięcej uwagi, jest Kai. Zwykle nazywam go „Śpiącym Księciem”, gdyż potrafi on zasnąć natychmiast, gdziekolwiek. Kiedy tylko do tego dochodzi, moją rolą staje się obudzenie go poprzez „Kai! Pobudka~” (Śmiech). Za to zawsze, gdy ja mam gorszy dzień, osobą, która poprawia mi humor jest Baekhyun. Uważam, że ten rodzaj pracy zespołowej jest mocną stroną EXO. Uzupełniamy swoje braki i słabości, tworząc tym samym idealną całość. Jest oczywiście mnóstwo sytuacji, w których jest nam naprawdę trudno, na przykład podczas nagrywania nowych piosenek bądź przygotowań do występów na żywo, lecz zawsze staramy się najlepiej jak potrafimy i pokonujemy wspólnie przeszkody, krok po kroku. Wtedy właśnie osiągamy spokój, choć jednocześnie nasza pasja znacząco wzrasta. Ten związek z członkami oraz staffem, pełen zaufania i wsparcia, to coś naprawdę dla mnie ważnego.

Dlatego, jeśli chodzi o mój idealny typ kobiety, chciałbym mieć taki sam rodzaj relacji z kimś z kim się umawiam. Moja osobowość składa się na radość, optymizm i energię, więc czy nie powinno być ze mną zabawnie? Moja wewnętrzna potrzeba by naładować energią i rozśmieszyć osobę, którą lubię, jest silniejsza niż u kogokolwiek innego!

Miałem wczoraj trochę czasu, więc kupiłem w Seulu sandały i obejrzałem w swoim pokoju film „Juon” („Klątwa”). Pościel w moim pokoju jest biało-błękitna, przez co uspokaja. Najbardziej lubię moje małe, puchate poduszki. Jednego dnia przespałem 18 godzin, czym zaskoczyłem członków zespołu. (Śmiech) Często jestem pytany, „Kiedy jesteś sam, to robisz sobie dużo selek, prawda?”, ale w rzeczywistości nie robię tego w ogóle! Nie mam nawet konta na Instagramie i jestem przekonany, że w porównaniu do czytelników ViVi, nie potrafię zrobić sobie dobrze zdjęcia.

Jednakże bardzo lubię modę, a zwłaszcza akcesoria i moje kolekcja powiększa się z dnia na dzień coraz bardziej. Pierścionek, który otrzymałem od mamy z okazji ukończenia 20 roku życia, to mój szczęśliwy talizman i ściągam go wyłącznie do snu. Jest to coś, czego nigdy bym komukolwiek nie oddał, nieważne jak bardzo bym tę osobę lubił… Chyba. (Śmiech).

Cr: ViVi
Tłumaczenie: acc2v, EXO_FANBASE
Tłumaczenie polskie: Nat @EXO Poland

Skomentuj

