[TŁUMACZENIE] 160921 Sehun w wywiadzie dla japońskiego magazynu ViVi

Ważną rzeczą jest przytłaczający wręcz wysiłek. Ja wciąż jestem w połowie drogi do spełnienia marzeń.

Kiedy powiedziano mi, że urocze stworzenie czeka na sesję zdjęciową ze mną, byłem naprawdę zaskoczony. *śmiech* Ja także mam psa o tej samej rasie – Bichon Frise – a jego imię brzmi tak samo jak nazwa magazynu, Vivi. To pierwszy raz w moim życiu kiedy opiekuję się zwierzęciem. Ma tylko rok, jest mały, całkowicie biały i naprawdę uroczy. To było dokładnie rok temu… W tamtym czasie miałem kryzys, byłem przytłoczony zmartwieniami dotyczącymi mojego tańca i śpiewu. Wtedy właśnie zobaczyłem Vivi w sklepie zoologicznym. Pomyślałem: „To maleństwo na pewno doda mi sił!”, to było niczym przeznaczenie, więc bez wahania przywitałem go jako nowego członka rodziny. Wybranie dla niego imienia było naprawdę stresujące. *śmiech* Kiedy mówimy o psich imionach, jest wiele uroczych takich jak Choco, jednak ponieważ jestem zdeterminowany do życia z tym maluchem, nazwałem go Vivi. Jego imię oznacza „żyć” w języku francuskim. Nie licząc dni, w których mam zapełniony grafik i jestem całymi dniami poza domem, spędzam z Vivi czas od rana do nocy, nawet podczas snu. Szczególnie lubię czas, kiedy udajemy się na spacer wzdłuż rzeki. Myśląc o Vivi w ten sposób sprawia, że się rozpływam. Naprawdę kocham Vivi.

Mówiąc o wsparciu, otrzymuje je nie tylko od Vivi, ale również od nikogo innego jak od… członków EXO. Bez znaczenia na to kto ma jaki problem, pozostali go wysłuchają, myślę, że to bardzo ważne. Znamy siebie bardzo dobrze odkąd jesteśmy razem od wielu już lat. Jestem najmłodszym członkiem zespołu, ale nie ma między nami czegoś takiego jak „jesteś młodszy/starszy”, traktujemy siebie jak naprawdę bliskich przyjaciół. Szanuję ich, zawsze o mnie dbają i obdarzają ciepłym uczuciem. Jestem bardzo nieśmiałą osobą i nie jestem dobry w wyrażaniu swoich uczuć. Jednak są chwile, w których jestem tak smutny lub tak szczęśliwy, że po prostu przy nich płaczę. Jestem mężczyzną, ale tak naprawdę mam w sobie dużo łez.

Kiedy przebywam z członkami zespołu, spędzamy wspólnie czas na graniu. Dobrze się bawimy, jesteśmy głośni. Wszyscy członkowie są ambitni i każdy chce wygrać, w szczególności Chanyeol hyung oraz Baekhyun hyung. Nienawidzą przegrywać jeszcze bardziej ode mnie, więc kiedy gram z nimi, celowo przegrywam… To dlatego, że jestem dorosły. *śmiech*

Kiedy otrzymuję wsparcie od fanów, na przykład podczas koncertów, czuję się niesamowicie.

Za dziecka miałem wiele marzeń. Chciałem zostać strażakiem, prezydentem a nawet piłkarzem. Jako uczeń szkoły podstawowej zostałem przyjęty do wytwórni. Od tamtej chwili, spełnienie marzenia zostania artystą stało się największym celem.

EXO otrzymują wiele wsparcia od swoich fanów, jednak wciąż jesteśmy na drodze do spełnienia naszych marzeń. Tym razem wkładamy więcej wysiłku i pracy, aby wzmocnić nasze więzy jako jedność. Naszym celem jest stawianie wszystkiemu czoła o szczerych sercach i z prawdziwymi uczuciami.

W przyszłości mam nadzieję spotkać rozsądną dziewczynę, uroczą i mądrą. Jednak tak jak wspomniałem wcześniej, nie jestem dobry w rozmawianiu z innymi ludźmi, bez znaczenia na płeć. Nie umiem wyrażać też swoich uczuć, ponieważ obawiam się, że pewne rzeczy nie zostaną zaakceptowane, to trudne. Zatem mam też nadzieję, że i dzisiaj Vivi podniesie mnie na duchu. *śmiech*

Q: Proszę, powiedz nam jak się czułeś po zobaczeniu sesji zdjęciowej Chena.
A:
Kiedy zobaczyłem zdjęcia z serii SZCZĘŚCIE, pomyślałem, że to jest właśnie Chen hyung. Myślę, że ze wszystkich ludzi, których znam, on jest najbardziej pozytywną osobą. Jeżeli zaś chodzi o zdjęcia z serii SMUTEK, nigdy wcześniej nie widziałem u niego takiego wyrazu twarzy. Jego uśmiech… Uśmiech Chena jest skarbem EXO…

Q: Opowiedz nam o jakiejś ostatniej sytuacji z Chenem.
A: 
To sytuacja, w której poszliśmy się razem napić po koncercie. Rozśmieszał mnie, poprawił moje samopoczucie. Kiedy jestem smutny, rozmawiam z nim, a on sprawia, że zaczynam czuć się lepiej. Chen hyung to brat, na którym mogę polegać. Są dni, w których nie widujemy się ze względu na indywidualne grafiki, jednak jak już się spotkamy, jest zawsze szczęśliwy na mój widok. Jestem szczęściarzem. Bardziej niż cokolwiek innego, chcę mu podziękować. Jest on moim źródłem szczęścia.

Cr: ViVi
Tłumaczenie: OSHXCIV
Tłumaczenie polskie: GameYuu @ EXO Poland

Skomentuj

