[TŁUMACZENIE] 160921 Wpis Chena na oficjalnej stronie EXO-L

Hej, tutaj Chen z EXO~ !

Piszę tę wiadomość, aby podziękować wszystkim, którzy złożyli mi dzisiaj życzenia urodzinowe! Dziękuję za miłe słowa nawet pomimo tego, że wciąż nie jestem idealny. Dziękuję również Xiuminowi hyungowi oraz Kaiowi za przybycie. Z powodu napiętego grafiku nie byłem w stanie zobaczyć się z pozostałymi członkami, ale Wam również dziękuję za życzenia ♥ Dzisiejszy dzień dodał mi bardzo dużo siły i mam nadzieję, że szczęście, które odczuwam, przeniesie się także na Was.

EXO! EXO-L! Bardzo Wam dziękuję!
Mamo, tato, Wam również dziękuję, że zawsze we mnie wierzycie i mnie wspieracie, kocham Was ♥

Dziękuję Wam wszystkim!!! ♥

Cr: Oficjalna strona EXO-L
Tłumaczenie: exofanbase
Tłumaczenie polskie: booki @EXO Poland

Skomentuj

