[INSTAGRAM] 160923 Wpis Baekhyuna + komentarze

Otrzymałem telefon z urzędu pocztowego. „Proszę przyjść i odebrać swoją zgubę~” Ale ja niczego nie zgubiłem… Okazało się, że to piórnik… W środku znalazłem identyfikator Baekhyuna kekekekekekeke #CoToMaByć #IdentyfikatorByunBaekhyuna #MiłyUrządPocztowy

+ Komentarze

To wcale nie było włamanie…. Po prostu chciałem udostępnić coś śmiesznego, nie spodziewałem się, że sprawa tak się rozwinie…

Wcale tego nie zmyśliłem… Po prostu nie podałem Wam wielu szczegółów^^ To było zabawne zdarzenie, więc po prostu się z tego pośmiejcie! I jeszcze coś! Z powodu dużych różnic temperatur poranki i wieczory stają się zimne, więc pamiętajcie, żeby się ciepło ubierać!

Cr: baekhyunee_exo
Tłumaczenie: SMent_EXO
Tłumaczenie polskie: booki @EXO Poland

 

Skomentuj

