[TŁUMACZENIE] 161002 Wpis Kaia na oficjalnej stronie EXO-L

Cześć, tutaj Kai z EXO.

Tęskniłem za Wami.
Nie macie pojęcia jak bardzo za Wami tęskniłem.

Przybyłem natychmiast po koncercie, ponieważ chciałem Was ponownie zobaczyć.

Słyszeliście?
W końcu zacząłem tańczyć.
Myślę, że jest to najszczęśliwsza wiadomość dzisiejszego dnia.

Przed wejściem na scenę moje nogi zaczęły się trząść, byłem bardzo zdenerwowany.
Nie wiedziałam co począć. Jednak kiedy stanąłem na przeciwko Was, byłem po prostu szczęśliwy.
Czułem się tak samo jak podczas debiutu.

Po zejściu ze sceny przypomniałem sobie dni, które spędziłem na ćwiczeniach rehabilitacyjnych dla tego właśnie dnia.
Poczułem wdzięczność wobec pozostałych członków zespołu, którzy naprawdę ciężko pracowali.
A także chciałem podziękować EXO-L, które są dla nas ogromnym wsparciem.

Pomimo tego, że wciąż nie mogę brać udziału we wszystkich występach, zrobię co w mojej mocy, aby już niedługo powrócić z nowym występem.

Długie lato dobiegło końca i wraz z zimnym wiatrem nadeszła jesień.
Tak jak góry są wypełnione kolorem klonowych liści, tak mam nadzieję, że Wasze serca będą wypełnione szczęściem.

Naprawdę bardzo Was kocham EXO-L.

P.S. Od teraz będę Was często odwiedzał; do momentu, w którym zaczniecie być mną zmęczeni.❤

Cr: Oficjalna strona EXO-L
Tłumaczenie: gom_de_gomssy
Tłumaczenie polskie: GameYuu @ EXO Poland

One thought on “[TŁUMACZENIE] 161002 Wpis Kaia na oficjalnej stronie EXO-L

Skomentuj

