[PHOTO] 161004 Aktualizacje Vyrl EXO

Cześć, tutaj Kai z EXO.
Nie mogę opublikować tego, co napisałem ahhhhhh
Oficjalna strona EXO-L źle się czuje*ㅜㅜㅜㅜㅜ Dlatego właśnie, żeby szybko wyzdrowiała…
Przybyłem tutaj. Co o tym myślicie?ㅜㅜ Czy tak to się właśnie zakończy? *chlip*

*Po tym jak Kai dodał wiadomość na oficjalną stronę EXO-L, doszło do przeciążenia serwera.

Strona EXO-L jest tradycyjna, co wiele ułatwiaㅜㅜ
Strono, poczekam na Ciebie przez chwilę.
Co powinniśmy porobić? Rysować i bawić się?
Ah, nie jestem w stanie użyć aplikacji Vㅜ Nie umiem z niej korzystać.

Narysujmy niedźwiedzia!
Rysujmy siebie nawzajem!

Serwer został przeciążony….ㅍxㅍ
Ładnie narysowałem, prawda?

Śpiący.

Tak naprawdę to ja ㅋ*
Dlaczego nie rysujecie, EXO-L…. ㅠ

*Zwróćcie uwagę na detale rysunku, na zamek. Kai chciał pokazać, że to właśnie on krył się pod postacią niedźwiedzia!🙂

Chcielibyście również zobaczyć jak wyglądam od tyłu?

Czy ja… bawię się w samotności? 

Kochani..
Dopada mnie zmęczenie, co robić..
Jutro obejrzę wykonane przez Was rysunkiㅜ
Dobranoc~

Cr: Vyrl EXO
Tłumaczenie: choconini_
Tłumaczenie polskie: GameYuu @ EXO Poland

Skomentuj

