[TŁUMACZENIE] 161007 Wpisy Kaia na oficjalnej stronie EXO-L

Proszę, bądźcie również szczęśliwi przez resztę dnia~

Dobry wieczór. Tutaj Kai z EXO.

Widziałem wszystkie Wasze niedźwiedzie rysunki.

Zaczynając od uroczych niedźwiedzi, a kończąc na tych, które wyglądały naprawdę realnie :O

Ponieważ ostatnim razem tak dobrze się bawiliśmy, chcę to powtórzyć.
Co chcielibyście porobić tym razem?
Powinniśmy odbyć czat?~ Pomyślmy o tym wspólnie.

Tak czy inaczej, pomimo tego, że nagle zakończyłem zabawę z powodu zmęczenia,
spałem będąc naprawdę szczęśliwym.
Przepraszam~

Ah! Padało dzisiaj.
Użyjcie parasolki, aby nie zmoknąć. A jeśli zapomnicie o zabraniu jej ze sobą…
Mam nadzieję, że ścieśnicie się pod parasolem z osobą znajdującą się w Waszym pobliżu i wrócicie bezpiecznie do domu.

Do zobaczenia jutro na scenie.
Proszę, bądźcie również szczęśliwi przez resztę dnia~

„Rysowanie z Kaiem” – ogłoszenie zwycięzców!

Pierwsze miejsce:

Imię: BamBamBam-nim
Powód: Naprawdę podoba mi się ten realistyczny obraz.
Szczegółowo narysowane fałdki oraz kły..
Bardzo dobrze sportretowałaś śpiącego, włochatego niedźwiedzia, który przytył od dużej ilości jedzenia.

Drugie miejsce:

Imię: Chechening-nim
Powód: Jest naprawdę uroczy, w szczególności jego policzki.
Jest przesłodki, za każdym razem gdy na niego patrzę jest naprawdę słodki..

Trzecie miejsce:

Imię: Shubyeol-nim
Powód: Po pierwsze, nierealistyczne mięśnie.
Jego ciało nie jest nawet gorące, jest ponad to. Jednak jego ramiona oraz nogi są krótkie i szczupłe, na dodatek ma na sobie niebieskie bokserki.
Tak szczerze mówiąc, myślę, że to właśnie one podobają mi się najbardziej.

Wyróżnienie:

Imiona: IntoYourWorld-nim / HeapUpTheRicePlease-nim /XiuMinseokie-nim
Powody:
1. Rysunek stworzony z samych kółek.
2. Lubię zarówno pozę niedźwiedzia jak i ID kreatora.
3. Naprawdę uroczy oraz lubię przekąski Lotto.

Nagroda w kategorii „Mój Styl”:

Imię: sunsunri
Powód: Wygląda przerażająco i ma swój własny wdzięk. Wygląda na to, że zapomniał się ogolić.

Nagrody specjalne:

Imiona: InJong-nim (Puhahaha)/ 88kai-nim / ToNiewieleAleMamNadziejęŻeCiSięSpodoba-nim (Puhahahhahahahaha)
Powód: Mieliście naprawdę łatwo. Śmiałem się przez długi okres czasu patrząc na te zdjęcia.

*Są to prawdziwe zdjęcia. Podpis na ostatnim z nich brzmi: „Jongin-ah, nie umiem rysować, bardzo przepraszam~”

Należy wspomnieć o wielu innych kandydatach.
Jestem naprawdę wdzięczny wszystkim EXO-L, które podzieliły się swoimi rysunkami, wspaniale się bawiłem.
Naprawdę, obejrzałem wszystkie rysunki! Bez znaczenia na to czy były one dobre czy też mniej,
sprawiły one, że byłem ogromnie szczęśliwy, rozgrzały one moje serce.
Kochani, dziękuję za Waszą ciężką pracę.
Wrócę jeszcze do tego, więc proszę, oczekujcie na to i bądźcie przygotowani hehe.
Dziękuję~

Cr: Oficjalna strona EXO-L
Tłumaczenie: dailyexo, kimjoninis
Tłumaczenie polskie: GameYuu @ EXO Poland

Skomentuj

