[TŁUMACZENIE] 160707 Xiumin w wywiadzie dla magazynu 1st Look

Stawianie idoli z popularnych grup przed wyzwaniem aktorskim nie jest już niczym nowym. Jest to ważne dla pokolenia, które kładzie duży nacisk na pracę, starając się, aby ich popularność nie przeminęła. W każdej pracy, każda osoba stara się jak może, aby osiągnąć rozpoznawalność. Poprzez film „Kim Seondal” publiczność spotkała członka popularnej grupy EXO – Xiumina, który po raz pierwszy wystąpił w filmie. Xiumin gra najmłodszą postać w „Kim Seondal” czyli Gyunie wraz aktorami takimi jak Yoo Seungho, Go Changsoek i Ra Miran. Pomimo, że jest słodkim maknae, który ma dobre serce i kochaną osobowość, to ważna rola, którą trzeba okiełznać zwłaszcza w kluczowych momentach. „To dobra rola, która jest idealna jako pierwszy krok dla mnie jako aktora, starałem się podejść do jej kręcenia z jak najlepszej strony. Myślę, że dałem radę podołać zwłaszcza nagrywaniu radosnych scen. Usłyszałem, że Gyunie,  który otrzymuje w filmie dużo miłości ma cechy podobne do moich.

Szczerze mówiąc to jako najstarszy członek EXO chciałbym chociaż raz wyglądać jak najmłodszy. Jestem nowy jeśli chodzi o grę aktorską, więc muszę podążać za młodszym, ale bardziej doświadczonym Yoo Seungho, aby uczyć się od niego. W prawdzie każdy pierwszy raz jest obcy i trochę przerażający, zazwyczaj martwiłem się przy nagrywaniu, presja trwa aż do momentu kiedy wydaje się jakby to, że gram było przeznaczeniem. Otrzymałem również dużo ciepłych uczuć jak w rodzinie. Myślę, że aby mieć możliwość spotkania się z dobrą obsadą na planie musiałem mieć naprawdę dużo szczęścia. Mogę teraz powiedzieć, że nie jest to jednorazowe doświadczenie.” Jeśli nagrasz już wszystkie sceny „Kim Seondal” będziesz chciał robić to codziennie, wniosek jest taki, że pierwsze filmowe wyzwanie było naprawdę pozytywne. Szczerze mówiąc, Xiumin w filmie nawet jako popularny idol wywarł na wszystkich wrażenie. Pomimo wiejskich ubrań, z opaską na głowie i w brudnym hanboku wyglądał dobrze. Przez to zabawne doświadczenie i śmiałe wyzwanie Xiumin obdarował fanów fantastycznym występem nie jako idol, ale człowiek z innego świata co pokazało jego krok jako aktora.

„Polubiłem ten kostium *śmiech*. Naprawdę podobają mi się hanboki. Móc żyć w „innym pokoleniu”, w miejscu, w którym nigdy nie byłeś jest czymś naprawdę wyjątkowym. Nie  wiem jeszcze wszystkiego, ale myślę, że to jedna z tych rzeczy, które nadają aktorstwu specjalny urok.  Możliwość pokazania swoich doświadczeń i uczuć. Wcześniej tego nie wiedziałem, ale po tej pracy nawet podczas występu na scenie jest już inaczej. Można powiedzieć, że było to bardziej dramatyczne? Nawet jeśli teraz jestem skupiony na ćwiczeniu piosenek i występowaniu z EXO to jeśli byłaby taka możliwość, chciałbym zdobyć więcej doświadczenia jako aktor. Zaczynając od małej roli, której bez problemu i ze spokojem mógłbym się podjąć.”

Cr: 1st Look
Tłumaczenie:
sweetpeach92
Tłumaczenie polskie: Min @ EXO Poland

Skomentuj

