[INSTAGRAM] 161030 Wpisy Baekhyuna + komentarze

EXO 첫 유닛 CBX(첸백시) – Heymama 많이 사랑해주세요!! #출격

A photo posted by BaekHyun. (@baekhyunee_exo) on

Pierwszy unit EXO, CBX(ChenBaekXi) – Heymama. Okażcie nam dużo miłości!! #Zaczynamy

👍🏼 #에리들고마워요 #잘부탁해요내사랑들

A photo posted by BaekHyun. (@baekhyunee_exo) on

👍🏻 #DziękujęAeries #ZaopiekujcieSięNamiKochane

안해줘도 된다니까아~!^^ 참 진짜 하 참나 후…^^#사랑해

A photo posted by BaekHyun. (@baekhyunee_exo) on

Mówiłem, że będzie w porządku nawet jak tego nie zrobicie~!^^ Ale naprawdę…^^ #KochamWas

+ Komentarze Baekhyuna

Przygotujcie się też na film…?? Ha…….czekajcie na to.. Zobaczycie tę dziewczynę jeszcze raz..Zdjęcie…Film…

Aeri~ Mam do Was prośbę. W czasie promocji, krzyczcie zawsze głośno na momencie z „Yeoyu”! ^^

Myślicie, że nie dostrzegę jak dużo poświęcają moje Aeris!?>< hehehehehehehehehehehehehehe Widzę wszystko i dostrzegam jak dużo robią dla nas Aeris~~ Muszę to zawsze dostrzec i z Wami rozmawiać, prawda!? ><

Czy powinienem przygotować zdjęcie…..

TTTTTTTTTTTTTT Nie chcę ujawniać mojego zdjęcia w stroju dziewczyny…TT TT Co zrobić, wszyscy komentujecie z prośbą o to zdjęcie… TT TT

Wow…Jeśli wyjawię to zdjęcie, ale tylko jeśli wyjawię to… to nie oceniajcie…Założyłem wtedy cokolwiek

Jeśli nie chcę wyjawić tego zdjęcia to nie muszę, prawda!!? Ale jeśli tego nie zrobię…to nie będzie prezentu, a to niesprawiedliwe~^^

Aeris, powinienem dać Wam prezent!! Ja!! Nigdy Wam nic nie dałem!!

Hehehehehehehehehe to naprawdę słodkie hehehehehe To jak śledzicie każde moje słowo hehehehehe Heung, Aeri mówią heung heung! Nigdy nie mówiłem byście sprawiły, że znajdziemy się na pierwszym miejscu heung! hehehehe Uroczo hehehehehehehe Nasze heungs są kochane hehehehehehehehe

Nie mogę się doczekać jutrzejszego showcase! Widzimy się wkrótce

Dzieciaczki, wiecie, że naszym celem wcale nie było zdobycie pierwszego miejsca?? Chcieliśmy tylko dobrze się bawić jako EXO, Aeris i ChenBaekXi! ^^

Jednakże jeśli zdobędziemy pierwsze miejsce~ wtedy oczekuję zabawy

Cr: baekhyunee_exo
Tłumaczenie: SMent_EXO & exokiss88
Tłumaczenie polskie: Nat @EXO Poland

Skomentuj

