[TŁUMACZENIE] 161021 Baekhyun w wywiadzie dla japońskiego magazynu ViVi

NIEŚMIAŁOŚĆ x EKSPLOZJA

Pełne miłości okrzyki fanów są moim źródłem energii. Dzięki nim, nie ma już dla mnie żadnych ograniczeń.

EXO jest jak drzewo – z liśćmi i owocami, które nieprzerwanie rosną. Tym, co kocham najbardziej, jest scena. Gdy już na nią wejdę, znikają wszystkie moje zmartwienia, zapominam o zmęczeniu. Uczucie to potęguje się zwłaszcza podczas koncertów, gdy otaczają mnie pełne miłości okrzyki fanów. Nie mam pojęcia jak inaczej mogę to ubrać w słowa, ale to wszystko w jakiś sposób zmieniło się w moje własne źródło energii. Nieważne co by się nie działo albo jak trudno by nie było, ja nigdy nie powiem ani nawet nie pomyślę „nie, nie dam rady tego zrobić.”

Ostatnio po raz pierwszy zaniepokoiła mnie pewna rzecz. A mianowicie reakcja fanów na moje rozpięcie koszuli i pokazanie absa w trakcie „Monster”. Jeszcze nigdy nie otrzymałem aż tak głośnych okrzyków i przez pewną chwilę zacząłem nawet lekko panikować i zastanawiać się, o co im wszystkim może chodzić. *śmiech* Teraz wiem, że to pewnie przez moje do niedawna ukrywane mięśnie brzucha! Nigdy chyba nie zapomnę tej żywiołowej reakcji! Nie ubliżam tu oczywiście okrzykom fanów – w innych momentach również można na Was liczyć i potraficie krzyczeć bardzo głośno.

Spośród pozostałych członków zespołu jestem najbardziej znany z umiejętności poprawiania wszystkim humoru i w sumie chyba taką już mam po prostu osobowość – od dziecka byłem w tym najlepszy. Muszę też przyznać się, że mam na telefonie bardzo dużo swoich zdjęć z dzieciństwa i prawie na wszystkich z nich pozowałem w bardzo dziwny sposób. No i poza tym robiłem też śmieszne miny.

Pomiędzy moim zachowaniem na co dzień a tym na scenie tak naprawdę nie ma wielkiej różnicy.

Nie ma wielu kwestii albo sytuacji, które by mnie irytowały. Jeżeli już miałbym o czymś wspomnieć, to nie potrafię wybaczać osobom przebiegłym/chytrym. Dla przykładu – podczas wiosennych porządków w szkole, zawsze trafiają się osoby, które wymigują się od pracy albo nie przykładają się do niej, prawda? Nigdy nie byłem w stanie się dogadać z takim typem ludzi.

Uwielbiam wszystkich członków zespołu, cudowne jest to, że wszyscy oni przelewają całych siebie w to, co robią. Ostatnio na przykład, z powodu kontuzji, Kai nie mógł występować razem z nami na scenie. W tym trudnym czasie wszyscy razem pracowaliśmy bardzo ciężko i dokładaliśmy wszelkich starań, żeby fani nie odczuwali jego braku oraz żeby on sam miał czas na wyleczenie się.

Gdy już będę miał swój własny dom, chciałbym żyć z kobietą, z którą mógłbym wieść normalne, spokojne życie.

W przyszłości chciałbym żyć u boku kobiety, która ma ze mną silną więź. Myślę, że to najważniejsza cecha w związku. Będę pracował, zarabiał pieniądze i utrzymywał rodzinę. Kobieta idealna to taka, której odpowiadałoby spokojne życie razem ze mną. Na przykład, gdy wychodziłbym do pracy, ona wołałaby za mną „Och, uważaj na siebie!”, potem uśmiechałaby się promiennie i po moim powrocie mówiła „Patrz co zrobiłam dzisiaj na obiad!”. Sama myśl o tym sprawia, że czuję się szczęśliwy. *śmiech*

Ostatnimi czasy nie mam zbyt wiele czasu na odpoczynek, więc najbardziej zrelaksowany czuję się w momencie, gdy skończę już grafik na dany dzień i mogę wrócić do domu i wziąć prysznic. Bez względu na to, jak mokre są moje włosy, ja i tak rzucę się na łóżko i zacznę grać w „Overwatch”, od którego uzależniony jest również Chanyeol i pozostali członkowie! Ale w porównaniu z nimi ja i tak jestem najlepszy! *śmiech* Czasem gram również online, w drużynie z nieznanymi mi osobami. Często używam wtedy mikrofonu, żeby móc z nimi rozmawiać, ale do tej pory jeszcze nikt nie zorientował się, kim jestem. *śmiech*

Myślę, że EXO jest jak drzewo. Będę pracował ciężko, aby mogło ono wyrosnąć jak najwyżej i kiedyś być w stanie dosięgnąć aż do nieba. Tak, w ten sposób to sobie wyobrażam. Pragnę, aby to drzewo zakwitło jak najpiękniej dzięki naszym wspólnym wysiłkom.
Działamy nie tylko jako zespół, ale również rozwijamy się indywidualnie, na przykład grając w filmach. Poprzez te wszystkie aktywności powoli próbujemy pokazać się Wam z jeszcze innej strony, czy to nie cudowne? Pragnę, abyśmy zapisali się na kartach historii, dlatego też dalej będziemy ciężko pracować, aby być jeszcze lepszymi!

Q: Jakie były Twoje odczucia po zobaczeniu Sehuna w poprzednim wydaniu magazynu?
A: Ubrania oraz sama aura zdjęć z serii WALKA bardzo odpowiadają stylowi Sehuna. SPOKÓJ odzwierciedla natomiast jego słodką stronę, do której wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni. Ponadto na zdjęciach bardzo podobały mi się jego umięśnione ręce! *śmiech* Tak naprawdę Sehun jest nieśmiałą osobą, jednak gdy się zrelaksuje, ujawnia się jego prawdziwa osobowość. Wtedy bywa słodki jak mały szczeniaczek.

Q: Czy ostatnio przydarzyło Ci się coś ciekawego razem z Sehunem?
A: Od jakiegoś czasu Sehun uwielbia grać w bilarda i bardzo często zaprasza mnie do wspólnej gry, co sprawia, że jestem naprawdę szczęśliwy! Nie tylko w trakcie pracy, ale również poza nią świetnie się dogadujemy! Podczas poprzedniego wywiadu dla EXO SHOT, Sehun przyznał, że zdarza mu się specjalnie przegrywać w trakcie gry ze mną, Sehun, czy to prawda?! *śmiech* Na pierwszy rzut oka Sehun wydaje się „oziębły”, ale tak naprawdę jest on super ciepłą osobą i bardzo troszczy się o pozostałych członków zespołu. On także, tak jak ja, potrafi poprawić humor całemu towarzystwu w różnych sytuacjach. W takich chwilach czuję, że naprawdę jesteśmy do siebie podobni. Zwłaszcza, gdy wspominam czasy, gdy Sehun miał siedemnaście albo osiemnaście lat. W tym okresie zachowywaliśmy się niemal identycznie! Patrząc na niego, czasem czuję się tak, jakbym patrzył na młodszą wersję siebie.

Cr: ViVi
Tłumaczenie: momoribaek, everlasting506
Tłumaczenie polskie: booki @EXO Poland

Skomentuj

