[INSTAGRAM] 161115 Suho we wpisie swojego przyjaciela

Drań, który musiał cierpieć przez przyjaciela, który rozpoczął służbę wojskową! Życzliwy drań, który spotkał się ze mną ofiarując swój podpisany album zaraz po nagraniach. Junmyeonie, który kiedy mu podziękowałem za przebycie całej drogi, aby mnie odwiedzić w wojsku i obiecałem postawić mu obiad, odparł: „Po to są właśnie przyjaciele, dlaczego mi dziękujesz?”~ Przeszukałem galerię w swoim starym telefonie i znalazłem to zdjęcie.. Ten świetny drań, który wznosi się na szczyty!!

Cr: ___________hun
Tłumaczenie: LittleAriel13
Tłumaczenie polskie: GameYuu @ EXO Poland

Skomentuj

