[WEIBO] 161124 Wpis Laya

Szczęśliwego Dnia Dziękczynienia.
Dziękuję wszystkim, którzy stale mnie wspierają w trakcie mej podróży.
Wraz z upływem czasu i zmianą mojego wieku,
Moje myśli oraz działania również ulegają zmianie.
Moje otoczenie również po cichu się zmienia.
Dziękuję za Waszą niezmienną miłość, moje Xingmis.*
Dziękuję nauczycielom, którzy mnie uczyli.
Dziękuję wszystkim seniorom, którzy o mnie dbali.
Dziękuję Małym Sekretarkom pracującym w moim studio.
W szczególności dziękuję moim braciom z programu „Go Fighting”.
Dziękuję wszystkim i każdemu członkowi EXO.
Dziękuję mojemu tacie, mamie, dziadkowi oraz babci.
Dziękuję sam sobie.
Dziękuję za wszystko, jestem  za to wszystko wdzięczny.

*Xback to angielska wersja Xingmis, fandomu Laya.

Cr: Weibo Laya
Tłumaczenie: dailyexo
Tłumaczenie polskie: GameYuu @ EXO Poland

Skomentuj

