[INSTAGRAM] 161127 Wpisy Laya + komentarz Chanyeola

happy birthday bro haha

A photo posted by Zhangyixing (@zyxzjs) on

Wszystkiego najlepszego bracie haha

Chanyeol skomentował:

Hahahahaha, Adidas znowu do mnie zadzwoni.

谢谢侯佩岑姐的卤肉饭 每天都吃卤肉饭 是人生的一大享受 哈哈哈哈

A photo posted by Zhangyixing (@zyxzjs) on

Dziękuję Patty Hou jie za duszone mięso. Jedzenie tego każdego dnia jest największą radością każdego człowieka hahahaha

Bracie Xiao Zhu, Twój bukiet kwiatów towarzyszył mi przez dwa dni. Postawiłem je przy wejściu, dzięki czemu widziałem je za każdym razem, gdy wchodziłem i wychodziłem. Koncert zakończył się pomyślnie, dziękuję.

嘿嘿

A photo posted by Zhangyixing (@zyxzjs) on

Haha

Tłumaczenie tekstu ze zdjęcia:

Duszone mięso.
W związku z duszonym mięsem, które zjadłem, doszedłem do pewnych wniosków.
Mięso z Taibei ma w sobie dużo tłuszczu zwierzęcego i wyśmienitą teksturę.
Mięso z Chilung, mówiąc najprościej jak się da, nie jest ani za tłuste ani za chude; jest idealne. Jego tekstura jest równie wyśmienita. Jestem w trakcie wymiany starego dania na nowe…

Cr: zyxzjs
Tłumaczenie: dailyexo
Tłumaczenie polskie: GameYuu @ EXO Poland

Skomentuj

