[INSTAGRAM] 170507 Suho i Sehun we wpisie fanki Natayi Hostetler

STORY TIME: IF REPOSTED PLEASE TAG ME. I was told to wait a week before I could post this and it has been seven days. So I'm excited to share my favorite moment of 2017 (so far). We went to the pier and I was like "alright I wanna go ride the roller coaster" but my dad was too hungry so he made us eat first and we were like "fiiiinnneeee" SO I WAS AT THIS RESTAURANT AND MY DAD GOES "hey isn't that Ur korean boy band?" and I was like "ya ya dad LMAOOO okay" cause he had been saying that about every group of Asians he sees. AND I LOOK TO MY RIGHT ONLY TO SEE SEHUN AND SUHO ENTER THE BUILDING TO SIT 2 TABLES IN FRONT OF ME. I saw the side view of Suho and was like "that looks like…" AND I realized and was like "IT IS…" from there on I was a Lil shaky and couldn't breathe. SAD DAY MY FRIENDS I DIDN'T GET TO FINISH MY CLAM CHOWDER. We really really didn't want to interrupt their lunch because we know how annoying it is for them to have fans at their necks every day, but my dad was like "it's a one in a lifetime chance, if you don't ask for a picture you'll regret it for the rest of your life." so it took about 15 minutes to muster up the courage but Shlee got up and Muck took her hand and I took hers. AT THIS POINT I WAS SHAKING. MUCK WAS LIKE "HEY CAN WE GET A PICTURE" AND THE MANAGER GUY WAS SHAKING HIS HANDS LIKE HE WAS GONNA SAY NO BUT THEN SUHO JUMPED IN AND WAS LIKE "YEAH SURE" ALL SMILEY AND STUFF AND THEN SINCE SHLEE COULDN'T GET ALL OF US IN THE PICTURE SO SUHO TOOK HER PHONE AND SAID "HERE, WE ARE FRIENDS" AND SUHO HAD TO SQUAT CAUSE I WAS TOO SHORT AND SEHUN LEANED INTO ME. AND WE SAID THANKYOU IN KOREAN AND THEY GIGGLED AND WAVED AND SUHO SAID "HAVE A GOOD DAY" AND I SAID "YOU TOO". Afterwards we were told not to post the picture for a week, therefore here I am, 7 days later. It was honestly just such an important moment for me, like what are the odds!? Anyway I love Exo and I hope they had a good time in LA like I did and I'll continue to support them. I'm incredibly thankful. Just remember days before I was wandering what it would be like to see them up close. ANYTHING CAN HAPPEN. TWITTER: @ ShortLikeElric #Exo #Sehun #Suho #exolselcaday

A post shared by Nataya Hostetler (@natayahostetler) on

STORY TIME: JEŚLI ZREPOSTUJECIE TEN WPIS, OZNACZCIE MNIE. Powiedziano mi, żebym poczekała tydzień zanim to wstawię i minęło siedem dni. Jestem podekscytowana więc podzielić się moim ulubionym momentem 2017 roku (jak do tej pory). Poszliśmy do lunaparku i powiedziałam „okej, chcę się przejechać rollercoaster’em”, ale mój tata był zbyt głodny i kazał nam najpierw coś zjeść i miałyśmy takie „doooobra” NO I BYŁYŚMY W JEDNEJ RESTAURACJI I MÓJ TATA MÓWI „hej czy to nie ten twój koreański zespół?” a ja do niego „tak, tak tato HAHA okej”, ponieważ mój tata mówi tak za każdym razem, gdy widzi jakąś grupę Azjatów. ALE PATRZĘ W PRAWO TYLKO PO TO BY ZOBACZYĆ SEHUNA I SUHO WCHODZĄCYCH DO BUDYNKU I SIADAJĄCYCH 2 STOŁY PRZEDE MNĄ. Zobaczyłam profil Suho i miałam takie „to wygląda jak…” I ZDAŁAM SOBIE SPRAWĘ i miałam potem takie „TO JEST….” i od tego momentu zaczęłam się trochę trząść i nie mogłam oddychać. TO SMUTNY DZIEŃ MOI PRZYJACIELE, NIE MOGŁAM DOKOŃCZYC MOJEJ ZUPY Z OWOCÓW MORZA. Naprawdę, naprawdę nie chciałyśmy przeszkadzać im w jedzeniu, ponieważ wiemy jak irytujące to dla nich jest mieć fanów sapiących nad ich szyjami w każdej chwili, ale mój tata powiedział „to szansa jedna na milion i jeśli nie zapytasz o zdjęcie to będziesz tego żałować do końca życia”. Więc trwało to 15 minut zanim zdobyłam się na odwagę, ale Shlee i Muck złapały się za dłonie, a ja złapałam je. W TYM MOMENCIE JUŻ SIĘ TELEPAŁAM. MUCK POWIEDZIAŁA „CZEŚĆ, CZY MOŻEMY ZROBIĆ SOBIE Z WAMI ZDJĘCIE” I MENADŻER ZACZĄŁ POKAZYWAĆ RĘKAMI JAKBY MIAŁ POWIEDZIEĆ, ŻE NIE MOŻEMY, ALE SUHO NAGLE WYSKOCZYŁ I POWIEDZIAŁ „TAK, PEWNIE” Z OGROMNYM UŚMIECHEM I W OGÓLE I SHLEE NIE MOGŁA ZŁAPAĆ NAS WSZYSTKICH NA ZDJĘCIU, WIĘC SUHO WZIĄŁ JEJ TELEFON I POWIEDZIAŁ „PROSZĘ, JESTEŚMY PRZYJACIÓŁMI” I SUHO MUSIAŁ PRZYKUCNĄĆ, PONIEWAŻ JESTEM ZA NISKA, A SEHUN NACHYLIŁ SIĘ W MOJĄ STRONĘ. POWIEDZIAŁYŚMY „DZIĘKUJĘ” PO KOREAŃSKU, A ONI SIĘ ZAŚMIALI I NAM POMACHALI I SUHO POWIEDZIAŁ „MIŁEGO DNIA” I ŻYCZYŁYŚMY IM TEGO SAMEGO. Potem powiedziano nam by nie publikować tego zdjęcia przez tydzień, dlatego jestem tutaj, siedem dni później. To była naprawdę tak ważna chwila dla mnie, ponieważ kto by się spodziewał!? Tak czy inaczej, kocham EXO i mam nadzieję, że dobrze się bawili w Los Angeles, ponieważ ja tak i zawsze będę ich wspierać. Jestem niesamowicie wdzięczna. Pamiętam dni, kiedy myślałam jakby to było zobaczyć ich z bliska. WSZYSTKO MOŻE SIĘ ZDARZYĆ. Twitter: @ShortLikeElric #Exo #Sehun #Suho #exoselcaday

*Zdecydowałyśmy się opublikować wpis tej fanki, gdyż uważamy, że zachowała się ona bardzo ładnie, bez zbędnych krzyków i niekomfortowych próśb dla chłopaków. Takich spotkań z fanami życzymy chłopakom częściej.

Cr: natayahostetler
Tłumaczenie polskie: Nat @EXO Poland

Skomentuj

