[TŁUMACZENIE] 170510 Kai w wywiadzie dla Korepo News

Najnowsze informacje z ostatnich nagrań dramy „Spring Has Come”, w której zagra Kai (EXO)! 

Czołowa grupa, która zdobyła niezwykłą popularność w Korei, Japonii, Chinach i całej Azji to nikt inny jak EXO. Jeden z członków zespołu, Kai, zagra w swojej pierwszej japońskiej dramie. Osadzenie Kaia jako główną rolę było nie byle zdarzeniem dla WOWOW, a kilka dni temu nagrania do „Spring Has Come” zostały zakończone.

Podczas nagrań Kai musiał zmierzyć się z wieloma rzeczami: od mówienia po japońsku, poprzez współpracę z japońskimi gwiazdami i ekipą produkcyjną, aż po przywyknięcie do dłuższych pobytów w Japonii. A obok tego Kai musiał podróżować za granicę by występować razem z EXO, przez co całe to doświadczenie z pewnością było dla niego wyczerpujące.

Mimo tego wszystkiego, nigdy nie okazał on frustracji bądź oznak stresu, a w zasadzie ciągle się uśmiechał i starał się stworzyć spokojną atmosferę. W dodatku każdy wolny czas spędzał produktywnie i uczył się japońskiego. A wyniki jego ciężkiej pracy prezentowały się każdego dnia.

Od kamerzystów do aktorów i japońskiej ekipy, Kai mówił do każdego po japońsku. Jako gwiazda odgrywająca główną rolę upewniał się by aktywnie rozmawiać z innymi, co stworzyło szczerą i uprzejmą atmosferę wśród wszystkich. Potrafił on utrzymać klasę przed jak i poza kamerą.

Ostatnie miejsce nagrań to najbardziej wysunięta na południe Korei wyspa Jeju. Kiedy członek ekipy produkcyjnej powiedział, „Ok, to ostatnie nagrania z Kaiem”, z jego twarzy nie znikał uśmiech podczas kłaniania się kilkakrotnie. Kai również złożył obietnicę przewodniczącemu Kawai Hayato i powiedział po japońsku, „Będę tęsknić, będę tęsknić” ze szczerym smutkiem w oczach i niechęcią rozstania się. Każdy dzień nagrań był pełen radości i śmiechu. „Chcę wrócić na plan jutro”, wyznał. Ostatecznie wszyscy świętowali wspólnie zakończenie nagrywania. Nawet na planie, ten popularny chłopak Kai, podszedł do każdej osoby z ekipy i podziękował z osobna. „Dziękuję wam bardzo”, mówił.

Komentarz Kaia

„Nagrania się skończyły. Jest mi teraz naprawdę smutno i wszystkie rzeczy, których doświadczyłem w tym czasie wciąż krążą w mojej głowie. Kręcenie w Japonii i na Jeju naprawdę sprawiło mi radość i bawiłem się wspaniale. Wspomnienia, które stworzyliśmy ze wszystkimi, również te związane z poszczególnymi lokacjami, zostaną we mnie na zawsze. Wystąpienie w mojej pierwszej japońskiej dramie to dla mnie coś szczególnego i mam nadzieję, że wszyscy będą w stanie dostrzec jak dużo pracy włożyłem w to, by wypaść jak najlepiej. Wyczekujcie proszę Ji-wona i Kaia oraz przekażcie WOWOW mnóstwo wsparcia. Dziękuję.”

Cr: Korepo News
Tłumaczenie: dailyexo
Tłumaczenie polskie: Nat @EXO Poland

Skomentuj

