[INSTAGRAM/WEIBO] 140515 Wpisy Tao


Droga wciąż jest bardzo długa, możesz iść gdziekolwiek tylko chcesz, nikt nie może podjąć decyzji za drugą osobę. Prawda jest taka, że publika zawsze będzie odcięta od prawdy, chociaż zapewne społeczeństwo przychyli się do opinii mniejszości, jednak nie jest to właściwe. Prawda będzie  zrozumiana tylko przez te osoby, których ona dotyczy. Czyli to będziemy my; członkowie EXO, nasza firma i nasz staff. Z drugiej strony, świat na „zewnątrz” pomylił dobro ze złem. Nigdy nie uświadomicie sobie, jak czuć się zdradzonym, a po zdradzie wszyscy stoją po stronie zdrajcy. Możecie mieć swoją opinię i uważać co chcecie, ale chciałbym powiedzieć: to co jest dobre i to co jest złe, jest jasne. My mamy czyste sumienie. Osoba, która chce odejść i nie można jej zatrzymać zrobi wszystko, by tylko opuścić to miejsce i już nigdy nie wrócić. Ambicja istnieje we wszystkich, ale mam nadzieję,  że każdy wykorzysta ją w dobry sposób. Kiedy trenujesz tak długo i tak ciężko i zdajesz sobie nagle sprawę, że ktoś nie wróci; musimy zacząć przygotowania do naszego koncertu od nowa, z całą naszą 11. Jestem zmęczony. EXO, kochajmy~

Weibo

 

Jestem członkiem EXO, Huang Zi Tao. Wszystko co napisałem na Instagramie i Weibo jest napisane przeze mnie. Nie mam nic do ukrycia.

Prawda zawsze wyjdzie na jaw. Prawda zawsze będzie prawdziwa, a fałsz fałszywy. Niektóre osoby chcą manipulować prawdą, a niektórzy wierzą w zmanipulowaną „prawdę”. Mądrzy ludzie nie będą ani manipulować, a nie wierzyć w zmanipulowaną „prawdę”.

*Tao potem skasował te posty.
Cr:
Instagram i Weibo Tao
Tłumaczenie: luhanqt, exonyeoshidae
Tłumaczenie polskie: Hunnie @ EXO Poland

 

6 myśli w temacie “[INSTAGRAM/WEIBO] 140515 Wpisy Tao

  1. Nie rozumiem tego już… Czyżby Tao twierdził iż Kris ma coś do ukrycia ? :O Już tak mi się to wszystko pomieszało ! 😦

    • Zajrzyj na Exo Poland na fb. Tam powinnaś sie dowiedzieć o co chodzi, za dużo by sie rozpisywać na ten temat 😉 nie mniej jednak nic nie jest jeszcze potwierdzone, także większość informacji to plotki, które są często manipulowane.

      • Tak, wiem, że to chodzi o całą sprawę z Krisem. Tylko tak czytając ten wpis Tao zastanawiałam się, czy ma on na myśli, że Kris ich zdradził, czy, że Kris został zdradzony przez EXO, ludzi z firmy, czy fanów. Po prostu nie rozumiem, co chciał powiedzieć. Dlatego zapytałam.

  2. Pingback: [TŁUMACZENIE] Podsumowanie informacji na temat sprawy wytoczonej SM Entertainment przez Krisa | EXO Poland

  3. Pingback: Kris chce unieważnić kontrakt z SM Entertainment oraz, że złożył przeciwko nim pozew do sądu. | K-Pop LivePolska

Dodaj komentarz